Experttips voor free publicity

maak je bedrijf zichtbaar in de media met de PIN-code voor gratis publiciteit

Nicky Corts-van Raam

paperback/ gebrocheerd: € 20.00: GRATIS verzending! (NL)
ISBN: 9789492383334, geïllustreerd, October 2016
Formaat: 20.1 (h) x 16.6 (b) x 1.8 (d) cm. Gewicht: 383 gram.

Uitgever: Expertboek

serienaam/reeks: Experttips boekenserie

redactie: Peter van den Boom

beschrijving

Dit is geen doorsnee boek over free publicity. Dit boek is anders. En anders zijn, is een belangrijke voorwaarde als je op zoek bent naar media-aandacht en gratis publiciteit.

Veel boeken over free publicity zijn zo schandalig serieus. Ze gaan over nieuwswaarde creëren, mediastrategieën, persdatabanken, publiciteits-plannen, het medialandschap en newsjacking. Dat is allemaal heel nuttig, maar eerlijk is eerlijk, het is ook vreselijk saai. En de zoektocht naar gratis publiciteit is juist een uitdagend avontuur.

Daarom heeft dit boek maar één theoretisch hoofdstuk. En verder krijg je vijftig tips doorspekt met verhalen en praktische voorbeelden, gekke voorvallen, nieuws en een vleugje humor. Zodat je meteen aan de slag kunt en je morgen al in de krant kan staan.

Met de PIN-code voor gratis publiciteit heb je namelijk de sleutel voor redactionele aandacht in handen. Daarmee kun jij ervoor zorgen dat je bedrijf het hele jaar zichtbaar is in de traditionele media. Je leert hoe je steeds weer de aandacht van journalisten kan trekken met verrassende verhalen en praktijkvoorbeelden uit je eigen bedrijf.

OVER DE AUTEUR:
Publiciteitscoach Nicky Corts-van Raam is verslaggeefster geweest voor kranten, vakbladen en andere media. Ze helpt ondernemers zichzelf zichtbaar te maken op een manier die bij ze past, zodat ze publiciteit en marketing leuk gaan vinden.

RECENSIE:
Gratis opvallen is opvallend eenvoudig met de praktische adviezen die Nicky Corts je in dit vlot leesbare boek aanreikt. Snel lezen dus en dan direct aan de slag!
Jos Burgers, spreker en bestsellerauteur van marketingboeken

Meer boekennieuws op Facebook.

ingezonden mededeling: