Social Selling

meer omzet door slim gebruik van social media

Laura Nuhaan

paperback/ gebrocheerd: € 27.50: GRATIS verzending! (NL)
ISBN: 9789492196132, geïllustreerd, April 2016
Formaat: 23.0 (h) x 15.0 (b) x 1.3 (d) cm. Gewicht: 342 gram.

Uitgever: Boom uitgevers Amsterdam

fotografie: Mylène Shoots

redactie: Anne van den Berg; Mark Ubbink

beschrijving

Social Selling
Meer omzet door slim gebruik van social media

Digitalisering van het koopproces vereist een nieuwe manier van samenwerken tussen verkoop en marketing. Social selling en lead management nieuwe stijl zorgen ervoor dat sales- en marketingmanagers en marketeers en verkopers binnen business to business beter op elkaar zijn afgestemd waardoor significante resultaten behaald kunnen worden.

Hoe zorg je voor een consistente boodschap richting klant, voor meer focus in leadmanagement, een betere samenwerking en alignment tussen marketing en sales, het generen van leads via sociale kanalen en een goede contentmarketing? Social Selling laat het zien en introduceert een stappenplan waarmee je social selling op doeltreffende wijze implementeert binnen de organisatie. Ook worden tools besproken die social selling ondersteunen zoals het meten van progressie.

Een must read voor elke B2B marketing- en salesprofessional.

Meer boekennieuws op Facebook.

ingezonden mededeling: