Meer opens, meer clicks

Succesvol testen en optimaliseren in e-mailmarketing

Marc Borgers; Frans Reichardt

paperback/ gebrocheerd: € 22.00: GRATIS verzending! (NL)
ISBN: 9789492196040, geïllustreerd, September 2015
Formaat: 22.8 (h) x 14.9 (b) x 1.4 (d) cm. Gewicht: 282 gram.

Uitgever: Adfo Books

beschrijving

Meer opens, meer clicks
Succesvol testen en optimaliseren in e-mailmarketing

Eén van de beste manieren om te luisteren naar je klanten en te weten wat zij écht willen, is proefondervindelijk vaststellen wat beter werkt. Door te testen en te optimaliseren. E-mail leent zich daar uitstekend voor. Meer opens, meer clicks biedt heldere uitleg, praktische tips, do's & don'ts, testvoorbeelden, ideeën en nationale en internationale cases van onder meer HotelSpecials, ING, Marktplaats, Microsoft, Philips, Samsung, Viking en Vodafone. Plus een handig zevenstappenplan om zelf met testen aan de slag te gaan.

Ontdek welke klantsegmenten het beste responderen, op welke dag en welk tijdstip je e-mails zou moeten versturen en welke onderwerpregels en pre-headers voor de meeste opens zorgen. Je leest welke proposities en call-to-actions de meeste clicks genereren en welk e-maildesign het beste scoort. Dit boek staat vol inzichten waarmee je je resultaten structureel verbetert. Het is geschreven voor iedereen die e-mail inzet om te communiceren met klanten (of dat wil gaan doen) en daar meer uit wil halen.

Meer boekennieuws op Facebook.

ingezonden mededeling: