Hoe schrijf je zakelijke blogs

Susanna Florie

 
 

gebonden: € 22.95: GRATIS verzending! (NL)

ISBN: 9789491863202, geïllustreerd, 96 blz., March 2019
Formaat: 21.8 (h) x 15.4 (b) x 1.5 (d) cm. Gewicht: 283 gram.

Uitgever: Leessst

serienaam/reeks: Hoe schrijf je ...

redactie: Eveline Broekhuizen

illustrator: Robin Florie

beschrijving

Wil jij blogs schrijven die gevonden, gelezen en gedeeld worden én die resultaat opleveren?
Na het lezen van Hoe schrijf je zakelijk blogs merk je dat het schrijven je veel makkelijker afgaat, je hoeft niet meer te ploeteren en je haalt direct resultaat uit jouw blog. De praktische, inspirerende oefeningen en de theorie met voorbeelden uit de praktijk zetten je op een positieve manier aan het werk.
Jij leert heldere teksten schrijven voor jouw doelgroep; teksten die SEO geschreven zijn en die dus gevonden worden. Je weet hoe belangrijk de koppen en tussenkoppen zijn van jouw teksten, hoe je een goede blog of blogpagina opbouwt en je weet hoe je ze via de verschillende sociale mediakanalen kunt delen. Ook weet jij hoe belangrijk het is om vragen te stellen in een tekst. En je kunt dit allemaal op een eenvoudige en snelle manier toepassen!

Inkijkexemplaar:

Meer teksten en voorbeelden:

over de schrijver(s)Susanna Florie is schrijver, trainer en uitgever bij Leessst. Ze geeft met succes blogtrainingen aan ZZP’ers, tekstschrijvers, ondernemers, communicatiemedewerkers en VA’s. Ze schrijft boeken en geeft deze uit.
‘Susanna leidde ons - de cursisten – op kalme en uiterst toegankelijke wijze door de lesstof heen. Met haar duidelijke uitleg neemt ze drempels en obstakels weg. Aan de hand van de praktische oefeningen ben je in staat om trefzekere blogs te schrijven.’
toelichtingWil jij blogs schrijven die gevonden, gelezen en gedeeld worden én die resultaat opleveren?
Na het lezen van Hoe schrijf je zakelijk blogs merk je dat het schrijven je veel makkelijker afgaat, je hoeft niet meer te ploeteren en je haalt direct resultaat uit jouw blog. De praktische, inspirerende oefeningen en de theorie met voorbeelden uit de praktijk zetten je op een positieve manier aan het werk.
Jij leert heldere teksten schrijven voor jouw doelgroep; teksten die SEO geschreven zijn en die dus gevonden worden. Je weet hoe belangrijk de koppen en tussenkoppen zijn van jouw teksten, hoe je een goede blog of blogpagina opbouwt en je weet hoe je ze via de verschillende sociale mediakanalen kunt delen. Ook weet jij hoe belangrijk het is om vragen te stellen in een tekst. En je kunt dit allemaal op een eenvoudige en snelle manier toepassen!
recensie citaatBloggen is een prima manier om meer traffic op een website te krijgen en meer klanten. In vijf hoofdstukken gaat de auteur in op het verzamelen van ideeën, een goede kop/inleiding, de opbouw en 'call tot action', het delen van de tekst en online gevonden worden. Met praktische oefeningen en voorbeelden van bloggende ondernemers. De stijl is fris en helder, de teksten zijn kort en mede daardoor uitnodigend. Als lezer krijg je zin om te beginnen met bloggen. Verzorgde, gebonden uitgave.
  1. Leg in mijn winkelwagen!

Meer boekennieuws op Facebook.