Hoe dan?

Zoek je eigen superkracht

Lies Wouters-Soomers; Monique Ravenstijn

 
 

gebonden: € 24.95: GRATIS verzending! (NL)

ISBN: 9789491863127, geïllustreerd, 220 blz., October 2018
Formaat: 24.6 (h) x 17.4 (b) x 2.1 (d) cm. Gewicht: 615 gram.

Uitgever: Leessst

redactie: Eveline Broekhuizen; Susanna Florie

illustrator: Robin Florie

beschrijving

Hoe dan? vertelt het verhaal van Monique en Lies, twee ondernemende vrouwen die door hun briefwisseling dichter tot elkaar komen én hun eigen superkracht vinden. Het boek biedt (h)erkenning, inspiratie en handvaten aan de lezer om ook zelf het eigen talent te ontdekken en gelukkiger in het leven te staan.

Het boek is autobiografisch. In brieven die ze aan elkaar schrijven vertelt Monique haar levensverhaal over haar zoektocht naar succes en geluk. Een persoonlijk veranderingsproces dat haar veel heeft gebracht. Lies spiegelt dit proces vanuit de positieve psychologie en geeft tips hoe je dit zelf kunt beïnvloeden. Door de persoonlijke manier van schrijven leer je de hoofdpersonen steeds beter kennen. Grote kans dat je er veel van jezelf in herkent. Het boek helpt jou op weg in de zoektocht naar je eigen superkracht.


Drs. Lies Wouters-Soomers
Drs. Lies Wouters-Soomers is arbeids- en organisatiepsycholoog en eigenaar van OMG Advies. Als trainer en coach werkt zij zowel regionaal als internationaal met teams en individuele medewerkers. Zij heeft een passie voor de positieve psychologie en gebruikt de nieuwste inzichten uit de wetenschap om mensen en bedrijven maatwerk aan te bieden. Waar ze vooral gelukkig van wordt, is mensen helpen gelukkiger en gezonder in hun werk, en daardoor ook in hun leven te staan.


Monique Ravenstijn
Monique Ravenstijn is eigenaar van verschillende Jumbovestigingen. Net als de afgelopen vijf generaties in haar familie, is zij bezig haar eigen gedachtegoed te bouwen: onder andere door haar duurzaamheidsformule Jeelink. Zij spreekt regelmatig tijdens evenementen en is de trotse moeder van drie opgroeiende kinderen. Haar missie is om alles uit zichzelf en haar medemens halen. Ze wil verbinding brengen tussen mensen maar ook tussen producten.

Inkijkexemplaar:

  1. Leg in mijn winkelwwagen!

Meer boekennieuws op Facebook.