Menselijke service in een digitale wereld

Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie 2017

Martine Ferment; Cris Donze

Tip: stuur dit boek door naar iemand anders! 
 
Menselijke service in een digitale wereld

paperback/ gebrocheerd: € 29.95: GRATIS verzending! (NL)

ISBN: 9789491390111, geïllustreerd, 100 blz., November 2017
Formaat: 21.2 (h) x 14.7 (b) x 0.8 (d) cm. Gewicht: 329 gram.

Uitgever: St. Klantinteractie Research Centrum

serienaam/reeks: Thema's en inzichten in klantinteractie

beschrijving

Het onderzoek is ontworpen om als referentiepunt te dienen voor aspecten die van invloed zijn op customer service en klantinteractie.
Het rapport bevat kengetallen gebaseerd op gegevens van grote en kleine contact centers, uit allerlei sectoren en regio's. De reeks kengetallen heeft betrekking op uiteenlopende aspecten van klantinteractie, zoals performance management, financieel management, HRM, kwaliteitsmanagement e.d. Tevens komen belangrijke onderwerpen aan de orde zoals de effectiviteit van ICT-middelen, trends en uitdagingen voor de toekomst.

Inkijkexemplaar:

  1. Leg in mijn winkelwagen!

Meer boekennieuws op Facebook.