Veranderen of vergaderen?

Nationaal benchmark en trendonderzoek klantinteractie 2016

Martine Ferment; Ivo Heijtel

 
 

paperback/ gebrocheerd: € 29.95: GRATIS verzending! (NL)

ISBN: 9789491390104, geïllustreerd, 90 blz., December 2016
Formaat: 21.1 (h) x 15.1 (b) x 1.2 (d) cm. Gewicht: 337 gram.

Uitgever: St. Klantinteractie Research Centrum

serienaam/reeks: Thema's en inzichten in klantinteractie

illustrator: Tosca Buren

beschrijving

Het rapport bevat kengetallen gebaseerd op gegevens van grote en kleine contact centers, uit allerlei sectoren en regio's. De reeks kengetallen heeft betrekking op uiteenlopende aspecten van klantinteractie, zoals performance management, financieel management, HRM, kwaliteitsmanagement e.d. Tevens komen belangrijke onderwerpen aan de orde zoals de effectiviteit van ICT-middelen, trends en uitdagingen voor de toekomst.

Inkijkexemplaar:

  1. Leg in mijn winkelwwagen!

Meer boekennieuws op Facebook.