Nationaal benchmark en trendonderzoek klantinteractie 2014

the age of the customer

Martine Ferment

 
 

paperback/ gebrocheerd: € 9.95

ISBN: 9789491390074, geïllustreerd, 44 blz., May 2014
Formaat: 21.0 (h) x 15.0 (b) x 0.7 (d) cm. Gewicht: 230 gram.

Uitgever: Klant Interactie Research Centrum, Stich

beschrijving

Stichting KIRC doet onderzoek naar duurzaam, succesvol klantcontact in Nederland. De klantinteractiesector is doorlopend in ontwikkeling. Om de professionalisering te stimuleren is behoefte aan kengetallen, waarmee ontwikkelingen kunnen worden gevolgd en bedrijfsvoering kan worden vergeleken met anderen. Het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek 2014 gaat over de stand van zaken van klantinteractie in Nederland in 2014.

Een schat aan managementinformatie en analyses

Het resultaat van dit onderzoek bevat een uitgebreide hoeveelheid informatie over de stand van zaken rondom klantenservice, klantinteractie en contact centers in Nederland. Hiermee kunt u: kenmerken van Nederlandse contact center industrie bestuderen. Uitwisseling van best practices tussen contact center professionals faciliteren. De meest recente trends in de contact center sector volgen en gebruiken. Zo brengen we als branche gezamenlijk die duurzame, succesvolle klantcontacten een stapje dichterbij.

Inkijkexemplaar:

  1. Leg in mijn winkelwwagen!

Meer boekennieuws op Facebook.