Elke week goede leads

een bewezen marketingformule voor complexe technische producten

Martine Teeselink; Karen van Riel

 
 

paperback/ gebrocheerd: € 29.95: GRATIS verzending! (NL)

ISBN: 9789490969240, geïllustreerd, 188 blz., March 2019
Formaat: 23.3 (h) x 15.3 (b) x 2.0 (d) cm. Gewicht: 318 gram.

Uitgever: Outdo

redactie: Bianca Kroon

beschrijving

Ook ondernemers met geweldige producten hebben vaak moeite om aan tafel te komen bij de beste klanten. Dat heeft enorme consequenties. Als je niet genoeg goede leads hebt, blijf je tijd verspillen aan klanten die te weinig opleveren. Daardoor blijven je marges laag en bouw je geen vermogen op voor de toekomst.

Met de juiste marketingstrategie kan elke ondernemer in de techniek meer verkopen, de marges flink verhogen en een ijzersterke positie in de markt veroveren. In dit boek lees je hoe.

• Kom moeiteloos aan tafel bij de beste klanten in jouw markt.
• Gebruik je technische expertise in je marketing, zodat je niet meer op prijs hoeft te concurreren.
• Ontwerp een unieke marketingstrategie op één A4, waarmee je stap voor stap jouw marketingmachine opbouwt en elke week goede leads binnenhaalt.

Martine Teeselink en Karen van Riel zijn de oprichters van marketingbureau Outdo.
Ze hebben honderden ondernemers in de techniek geholpen om meer goede leads te krijgen en daarmee hun omzet én marge te vergroten.

“Veel leads genereren is geen kunst, waardevolle leads wel. Dit boek biedt daarvoor praktische handvatten. Een echte aanrader voor wie in minder tijd meer goede leads wil genereren.”
Jos Burgers
Veelgevraagd spreker en auteur

“Eindelijk! Een boek dat uitdaagt een ambitieus plan te maken én het uit te voeren. Het resultaat leverde een fikse bijdrage aan ons succes.”
Dirk Truyens
Directeur-eigenaar TMR Plastics

“Dit boek geeft je praktische handvaten om de klant te vinden, die bij jou past. Mijn advies: geef een boost aan je sales en ga er direct mee aan de slag.”
Fried Kaanen
Voorzitter Koninklijke Metaalunie en vicevoorzitter MKB-Nederland

Inkijkexemplaar:

Meer teksten en voorbeelden:

over de schrijver(s)Martine Teeselink en Karen van Riel zijn de oprichters van marketingbureau Outdo.
Ze hebben honderden ondernemers in de techniek geholpen om meer goede leads te krijgen en daarmee hun omzet én marge te vergroten.
inhoudsopgaveInleiding

1. Waarom marketing niet werkt voor ondernemers in de techniek
2. Marketing voor exponentiële groei
3. De beste-klantstrategie
4. De focusklant
5. Een vlijmscherpe boodschap
6. De 7 beste marketingkanalen
7. Een marketingplan op één A4
8. Goede leads uit elke marketingactie
9. De verkoopfuik
10. Het strategiegesprek
11. Praten in baten
12. Goede leads in 1 uur per week

Nawoord: de top van de markt binnen je bereik
Over de auteurs
Over Outdo
toelichtingOok ondernemers met geweldige producten hebben vaak moeite om aan tafel te komen bij de beste klanten. Dat heeft enorme consequenties. Als je niet genoeg goede leads hebt, blijf je tijd verspillen aan klanten die te weinig opleveren. Daardoor blijven je marges laag en bouw je geen vermogen op voor de toekomst.
Met de juiste marketingstrategie kan elke ondernemer in de techniek meer verkopen, de marges flink verhogen en een ijzersterke positie in de markt veroveren. In dit boek lees je hoe.
• Kom moeiteloos aan tafel bij de beste klanten in jouw markt.
• Gebruik je technische expertise in je marketing, zodat je niet meer op prijs hoeft te concurreren.
• Ontwerp een unieke marketingstrategie op één A4, waarmee je stap voor stap jouw marketingmachine opbouwt en elke week goede leads binnenhaalt.
  1. Leg in mijn winkelwwagen!

Meer boekennieuws op Facebook.