Geslaagd

10 lessen in innovatie

Theo Camps; Gerben van den Berg; Wouter de Wolf

 
 

paperback/ gebrocheerd: € 12.50

ISBN: 9789490314095, geïllustreerd, 48 blz., October 2011
Formaat: 21.3 (h) x 15.2 (b) x 0.8 (d) cm. Gewicht: 185 gram.

Uitgever: Berenschot

beschrijving

Bedrijven moeten innoveren om te kunnen concurreren in de huidige, global economy. Maar innoveren is niet altijd eenvoudig. De competitie is groot, de druk vanuit de omgeving neemt toe, producten worden complexer en duurzaamheid neemt een steeds belangrijkere plaats in.

Bij elke innovatie moeten vele obstakels overwonnen worden, vooral als het om kleinere, jonge organisaties gaat. Tien van hen is dat gelukt: ProtoSpace,
B[EYE]T, Freedom Of Creation, The New Motion, Eagle Vision, 247Tailorsteel, Buro Knapzak, Dutch Game Garden, EMCM en @Hand InBusiness. Zij behaalden met hun ideeën de eindstreep. In dit boek leest u hun succesverhaal.

  1. Leg in mijn winkelwagen!

Meer boekennieuws op Facebook.