Marketing

de basisprincipes

Katheline De Lembre

Tip: stuur dit boek door naar iemand anders! 
 
Marketing

paperback/ gebrocheerd: € 35.75: GRATIS verzending! (NL)

ISBN: 9789463442312, September 2017
Formaat: 24.5 (h) x 17.1 (b) x 1.2 (d) cm. Gewicht: 364 gram.

Uitgever: Acco

beschrijving

Het marketinglandschap wordt voortdurend bepaald door trends en buzzwords. Los van hypes biedt het handboek "Marketing. De basisprincipes" een degelijk en samenvattend overzicht van de complexe marketingpraktijk. Alle marketingtrends zijn immers gebaseerd op hetzelfde uitgangspunt: potentiële klanten aantrekken door waardevolle content rond je product te creëren, met een juiste mix van prijs-, distributie- en communicatiestrategieën.

De overzichtelijke informatie in dit handboek wordt aangevuld met digitale extra's op het online leerplatform Sofia. Daar vindt de lezer recente evoluties, extra voorbeelden, boeiende cases, aanvullende opdrachten, mogelijke (examen)vragen en kritische doordenkers. Zo wordt "Marketing. De basisprincipes" een handboek met uitgebreide digitale ondersteuning voor studenten voor wie de studie van marketing onontbeerlijk is voor hun verdere loopbaan als communicatieprofessional. Daarnaast is dit boek ook boeiend lees- en studiemateriaal voor al wie een breed inzicht wil krijgen in het marketinglandschap.

  1. Leg in mijn winkelwagen!

Meer boekennieuws op Facebook.