Code sociale media

richtlijnen voor zakelijk gebruik

Charles Huijskens

paperback/ gebrocheerd: € 14.95
ISBN: 9789461560049, geïllustreerd, 160 blz., December 2010
Formaat: 20.0 (h) x 12.5 (b) x 1.4 (d) cm. Gewicht: 193 gram.

Uitgever: Bertram + de Leeuw Uitgevers BV

redactie: Jordi Bouman

beschrijving

Code Sociale Media helpt 'missers' te voorkomen. Sociale media nemen een enorme vlucht, zowel in het priveverkeer als zakelijke leven. Zorg dus dat je als verantwoordelijke in een bedrijf op de hoogte bent van de mogelijkheden, de kansen ervan maar ook van de gevaren en risico's.

Stel duidelijke richtlijnen op voor je medewerkers. Zorg dat je goed bent toegerust zodat je in staat bent een effectieve sociale-mediastrategie uit te stippelen waarmee je het vertrouwen en de loyaliteit van zowel je klanten als je werknemers waarborgten aldus de toekomst van je bedrijf. Code Sociale Media laat aan de hand van veel voorbeelden zien hoe dat in zijn werk gaat.

Voor werkgevers en werknemers.

Meer boekennieuws op Facebook.

ingezonden mededeling: