Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten

Dion van der Vaart

paperback/ gebrocheerd: € 12.50
ISBN: 9789461262233, geïllustreerd, 176 blz., May 2017
Formaat: 16.5 (h) x 11.5 (b) x 1.9 (d) cm. Gewicht: 175 gram.

Uitgever: Haystack, Uitgeverij

serienaam/reeks: Digitale trends en tools in 60 minuten

beschrijving

Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee. Alles komt aan bod: comfortabele content, compromisloze conversie en een creatieve customer journey. Voortaan bekijk je alles door een neuromarketingbril.

Dion van der Vaart biedt bedrijven en professionals onmisbare inzichten in het brein.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in sa-menwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

Inkijkexemplaar:

Meer boekennieuws op Facebook.

ingezonden mededeling: