Passie, Emotie, Liefde voor de Klant

Het handboek voor Excellente Klantbediening in 7 minuten

Richard Lopes-Slot

gebonden: € 19.95: GRATIS verzending! (NL)
ISBN: 9789082853506, geïllustreerd, 304 blz., May 2018
Formaat: 24.7 (h) x 17.6 (b) x 2.7 (d) cm. Gewicht: 794 gram.

Uitgever: Lopes Slot BV

trefwoorden: 9+ klantbeleving;adviseurs;bankadviseur;callcenter;cloud;coaching;excellente klantbediening;excellente service;gespreksstructuur;handboek;handboek sales;klant;klantenservice;lopes-slot;passie, emotie e liefde voor de klant;professionals;robot;sales;salesmanager;sociale robot;tornado;turbogesprekken;verandermanagement;verkoper

beschrijving

Excellente Klantbediening in 7 minuten!

Het verlenen van Excellente Klantbediening wordt steeds belangrijker. Richard Lopes-Slot, sinds 20 jaar professioneel adviseur en specialist in excellent klantcontact, geeft met dit praktijkgerichte boek alle adviseurs en verkopers de mogelijkheid ook een pro te worden op dit gebied!

De kunst om tijdens je klantcontact een Excellente Klantbediening te realiseren in 7 minuten staat centraal in alle hoofdstukken. Lopes-Slot wijst je de weg om via, zoals hij dat noemt, de Cloud en de Tornado ook jouw klant excellent te bedienen. Zijn sleutelwoorden daarbij zijn passie, emotie en liefde voor de klant.

Je leert snel de diverse klantprofielen te herkennen zodat je 'op maat' kunt reageren in een gesprek. Aan de hand van het Tornadomodel krijg je tal van oefeningen en tips om je gesprekken nóg beter te laten verlopen. Je gaat je Cloud vullen met competenties en ervaringen, zodat je voldoende tools hebt om ook de Excellente Klantbediening te realiseren! Je krijgt tips en oefeningen om het gesprek goed voor te bereiden en een goede gespreksstructuur te hanteren. Zo zorg je voor een goed gevoel bij jezelf en bij de klant: een win-win situatie! Ervaar ook het tornado-effect en raak het hart van je klant!

Eén hoofdstuk van dit boek is geheel gewijd aan jouw persoonlijke coachingplan en talloze oefeningen, zodat ook jij een pro in Excellente Klantbediening kunt worden.

Met veel praktijkvoorbeelden en een persoonlijk coachingplan is dit HET handboek voor Excellente Klantbediening.

Inkijkexemplaar:

Meer teksten en voorbeelden:

over de schrijver(s)Richard Lopes-Slot MCC studeerde Master Management, Cultuur en Verandering met als specialisatie Coaching. Hij heeft ruim 20 jaar ervaring in sales en het bank- en verzekeringswezen als teamleider, trainer en coach. Zijn aanpak is professioneel, snel en vakbekwaam.

Hij begon in 2013 als zelfstandig ondernemer en is samen met Ronald Slot-Lopes in 2016 Lopes Slot BV gestart. Richard geeft trainingen, workshops en lezingen.

Zijn expertise betreft de professionalisering van het vak van verkoper en adviseur.
Lopes-Slot is ook auteur van het zojuist verschenen boek Passie, emotie en liefde voor de klant, het handboek voor excellente klantbediening in zeven minuten.

Hij heeft de afgelopen jaren duizenden adviseurs en verkopers getraind, gecoacht en aangestuurd. Zijn passie is het matchen van adviseurs en verkopers met hun klanten.

Meer boekennieuws op Facebook.

ingezonden mededeling: