De ja graag vraag

Service is alles

Wouter Verkerk

  Tip: stuur dit boek door naar iemand anders! 
De ja graag vraag

paperback/ gebrocheerd: € 9.95

ISBN: 9789082754650, 88 blz., March 2020
Formaat: 20.5 (h) x 13.0 (b) x 0.9 (d) cm. Gewicht: 156 gram.

Uitgever: Verkerk Bartstra

trefwoorden: service horeca horecapersoneel horecatrends

beschrijving

Wouter Verkerk (horecatrendwatcher, veelgevraagd spreker en coach van ondernemers en hun teams) schrijft al vijf jaar een vaste column voor het toonaangevende horecavakblad Misset Horeca. Daarnaast publiceert hij een veelgelezen weblog: wouterverkerk.nl

Wouter schrijft over gastvrijheid, service, ondernemerschap, personeelsbeleid en de dagelijkse gang van zaken in bedrijven die werken met gasten en of klanten.

Wouter signaleert een groeiende ‘serviceafhankelijkheid’ bij de consument. Als je geen geweldige service geeft dan besteden mensen minder en keren ze niet meer terug. In dit boek benadrukt Wouter het belang van ‘De Ja Graag Vraag’ aan de hand van een selectie columns uit Misset Horeca.

Eerder publiceerde Wouter verschillende bundels columns en servicehandboeken met titels als ‘Dit is mijn wijk niet…!’ ‘Mijn collega komt zo bij u…’ en ‘Help! Ik heb een (bij)baan in de horeca!’ In totaal verkocht Wouter in de afgelopen vijf jaar ruim 80.000 boeken.

Meer teksten en voorbeelden:

over de schrijver(s)Wouter Verkerk is columnist voor Misset Horeca en Nederlands meest gevraagde spreker op het gebied horeca en gastvrijheid. Wouter schreef in totaal 13 boeken waarvan 'Dit is mijn wijk niet!' en 'Help! Ik heb een (bij)baan in de horeca!' de bekendste titel zijn.toelichtingWouter Verkerk verzamelde voor dit boek zijn allerbeste 26 columns binnen de thema's Gastvrijheid, Leidinggeven, Personeel en bedrijfsvoering. Wouter heeft een eigen kijk op moderne horeca en geeft daarmee een verfrissende kijk op het horecabedrijf van morgen!
  1. Leg in mijn winkelwagen!

Meer boekennieuws op Facebook.