Zakendoen in de nieuwe economie NextGen

zeven vensters op succes

Marga Hoek

paperback/ gebrocheerd: € 25.50: GRATIS verzending! (NL)
ISBN: 9789082378504, geïllustreerd, 126 blz., June 2015
Formaat: 24.0 (h) x 20.0 (b) x 1.3 (d) cm. Gewicht: 451 gram.

Uitgever: New Economy Publications

redactie: Felix de Fijter

illustrator: Annemarie Adriaans

beschrijving

Zakendoen in de Nieuwe Economie NextGen brengt het Managementboek van het Jaar 2014 naar het mbo.

Zakendoen in de Nieuwe Economie NextGen doet op een frisse, innovatieve manier een deur open naar de wereld van morgen. Hoe ziet die wereld eruit? Hoe doe je zaken? Hoe geef je leiding? Wat voor rol spelen technologie en ICT? Tientallen sprekende voorbeelden van over de hele wereld, fun en not so fun facts en kraakheldere infographics geven de nieuwe economie een gezicht.

Zakendoen in de Nieuwe Economie NextGen is een unieke, multimediale en interactieve lesmethode die binnen het bestaande lessenpakket toegepast kan worden. Ondernemerschap, duurzaamheid, innovatie en daarmee ook de 21st century skills vormen uitgangspunt voor zowel de inhoud als ook de vorm.

Inkijkexemplaar:

Meer teksten en voorbeelden:

over de schrijver(s)Marga Hoek (1965) is boegbeeld voor duurzaam ondernemerschap. Als voormalig CEO, directielid, bestuurder en sinds 2010 algemeen directeur van De Groene Zaak maakt ze zich dagelijks sterk voor een versnelde verduurzaming van de economie.

Dag in dag uit streeft Hoek -in toenemende mate ook internationaal- naar verbinding, synergie en co-creatie tussen de verschillende werelden van bedrijfsleven, politiek en wetenschap. In 2012 was ze in samenwerking met de overheid initiator van wetenschapsnetwerk Het Groene Brein, waarvan ze inmiddels bestuursvoorzitter is.

Met Zakendoen in de Nieuwe Economie maakte Hoek haar debuut als auteur. Het werd prompt verkozen tot Managementboek van het jaar 2014. In het najaar van 2015 komt de internationale editie, New Economy Business, in onder meer de Verenigde Staten op de markt. Om haar missie beter te kunnen verwezenlijken richtte ze hiertoe onlangs de nieuwe uitgeverij New Economy Publications op, die ook dit boek uitgeeft. Zo geeft ze ook in uitgeversland gestalte aan haar drive om te verbinden en te innoveren.

Meer boekennieuws op Facebook.

ingezonden mededeling: