De marketing monnik

business roman

Klaas Klunder

 
 
gebonden: € 20.00: GRATIS verzending! (NL)
ISBN: 9789082302905, 208 blz., December 2014
Formaat: 22.5 (h) x 14.5 (b) x 2.7 (d) cm. Gewicht: 441 gram.

Uitgever: ICT Marketing B.V.

redactie: Tjerk Noordraven

trefwoorden: communicatie;communicatie management;maatschappelijk verantwoord ondernemen;management;marketing;marketing management;mvo

beschrijving

De jonge ondernemer Peter van Dijk ontwikkelt de ultieme computer; de internetbril. Zijn oom, een ex-zakenman, geeft hem daarbij wijze raad. Hij doet dat vanuit zijn nieuwe roeping als monnik, waardoor hij eeuwenoude marketinggeheimen weet te onthullen. Een traumatische gebeurtenis uit het verleden verbindt deze mannen op een bijzondere maar ook pijnlijke manier. Wanneer Peters vriendin Amber vooral voor het grote geld wil gaan, moet Peter kiezen. Volgt hij de adviezen voorzien van Bijbelse wijsheden van zijn oom of gaat hij voor de liefde?

De Marketing Monnik is een spannende business roman waarin de drie marketinggeheimen van de Bijbel worden onthuld. Het toepassen van deze wijsheden helpt juist in deze tijd om duurzame resultaten te bereiken zonder extra budget.

Meer teksten en voorbeelden:

over de schrijver(s)KLAAS KLUNDER (1963) studeerde Commerciële Economie aan de Hogere Economische School te Amsterdam en volgde later de postdoctorale opleiding Strategisch Communicatie Management aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij werkte 15 jaar in diverse marketing- en communicatiefuncties voor bedrijven als Microsoft en Oracle. Vervolgens maakte hij de overstap naar de advieswereld, waarin hij de afgelopen 10 jaar diverse organisaties van klein tot groot en van profit tot non-profit geholpen heeft om commercieel succesvol te worden. Op dit moment helpt hij diverse organisaties op het gebied van marketingstrategie, online-marketing en Public Relations als Managing Director vanuit Marketing Penguin. Tevens doceert hij als NIMA Qualified Lecturer bij NCOI de vakken Marketing en Communicatie.inhoudsopgaveKLAAS KLUNDER (1963) studeerde Commerciële Economie aan de Hogere Economische School te Amsterdam en volgde later de postdoctorale opleiding Strategisch Communicatie Management aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij werkte 15 jaar in diverse marketing- en communicatiefuncties voor bedrijven als Microsoft en Oracle. Vervolgens maakte hij de overstap naar de advieswereld, waarin hij de afgelopen 10 jaar diverse organisaties van klein tot groot en van profit tot non-profit geholpen heeft om commercieel succesvol te worden. Op dit moment helpt hij diverse organisaties op het gebied van marketingstrategie, online-marketing en Public Relations als Managing Director vanuit Marketing Penguin. Tevens doceert hij als NIMA Qualified Lecturer bij NCOI de vakken Marketing en Communicatie.toelichtingStel je voor als iedere organisatie 10% van zijn nettowinst in tijd/geld op een relevante manier laat terugvloeien naar de maatschappij.

Een mooi voorbeeld hoe marketing verbonden kan worden met Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen"

Willem Lageweg Director MVO Nederland

"De Marketing Monnik is de businessversie van De alchemist"

Christine Pannebakker, auteur van o.a. Vrouwenpower en Het Mama Masterplan

10% van de nettowinst van dit boek gaat naar Charity Water. Een non-profit organisatie met als doel om schoon en veilig drinkwater naar 800 miljoen mensen in ontwikkelingslanden te brengen.

"Inbound marketing is built on the belief that the size of your brain matters more than the size of your wallet. In the Marketing Monk, Klaas puts an interesting new twist on how we can build meaningful relationships with our audience without breaking the bank; his advice is valuable to marketers everywhere."

Mike Volpe CMO HubSpot

Meer boekennieuws op Facebook.

ingezonden mededeling: