Social Selling met LinkedIn

Digitaal klantmanagement in een nieuwe economie

Patrick Petersen

  Tip: stuur dit boek door naar iemand anders! 
Social Selling met LinkedIn

paperback/ gebrocheerd: € 20.21: GRATIS verzending! (NL)

ISBN: 9789082298147, geïllustreerd, 128 blz., January 2021
Formaat: 21.0 (h) x 14.8 (b) x 0.7 (d) cm. Gewicht: 244 gram.

Uitgever: AClassBooks

beschrijving

Het praktische en handige Social Selling met LinkedIn is het eerste boek dat de nieuwe, wervende features van LinkedIn helder op een rij zet. Het kleurrijke leer- en managementboek geeft inzichten in het verbeteren van de vindbaarheid, het aantrekken van besluitvormers en het verstevigen van digitale, zakelijke relaties.

Het praktische leer- en managementboek Social Selling met LinkedIn is uniek inzijn soort. De handzame uitgave biedt de beginnende LinkedIn-gebruiker, als ook de professional, nieuwe (theoretische) inzichten die direct worden omgezet
in de praktijk. Het crossmediale en kleurrijke boek helpt een effectieve social selling aanpak te ontwikkelen en ook uit te voeren. Hierbij worden de actuele social selling toepassingen ingezet, gecombineerd en uitgelicht. De bijlagen
op de ondersteunende website https://www.socialsellingmetlinkedin.nl maken van het boek een crossmediale beleving met als doel: scoren met een werkende social selling mix op en met LinkedIn! Het boek mixt naadloos de vele nieuwe mogelijkheden van contentmarketing, leadgeneratie en social media engagement tot een social selling mix.

Auteur, ondernemer, crossmediaal marketeer, spreker, blogger en docent Patrick Petersen RDM MA MSc is onder zijn @Onlinemarketeer al jaren een bekende op de sociale media en schreef al meerdere bestsellers op gebied van social media marketing.

Inkijkexemplaar:

Meer teksten en voorbeelden:

toelichting:met gratis digibord onlineover de schrijver(s)Bestseller auteur Patrick Petersen RDM MA MSc voltooide diverse masterstudies aan de London School of Business and Finance en de Geneva Business School, die hem brachten tot de integratiemodellen van doel-gerichte digitale engagement, de inzet van strategische sociale media en de werkende contentstrategie. Deze inzichten hebben hem tevens tot bestseller auteur gemaakt. Hij deelt graag zijn inzichten op gebied van groeien en innoveren van de marketingmix van de toekomst. Petersen is door Bureau Meltwater verkozen tot de nummer 1 contentmarketeer en top 10 marketinginfluencer. Petersen is sinds 1995 docent, trainer en coach op gebied van succesvolle online marketing.inhoudsopgaveDankwoord
Voor wie is het boek geschikt?
De doelmatige opbouw
Het gebruik van het boek

1 Van passief banenplatform naar actieve social selling

Een betrouwbaar, zakelijk netwerk als gat in de markt
Linkedin begint met direct marketing
LinkedIn en de eerste kenmerken van social selling
Linkedin als contentplatform voor thought leaders
Linkedin sinds 2016 onderdeel van Microsoft
De kracht van de Company Pages wordt ontdekt
De hashtag en meer personal social selling
Privacy: van koude acquisitie naar opgewarmde social selling
In 2019 en 2020 wordt social selling met LinkedIn spannend
De vernieuwde events als leadgeneratoren
Stories en meer interactieve content
Van passief netwerk naar actief social selling platform
Personal branding, digitaal klantmanagement en de Why?

2 Via DNA en SSI naar een profiel gericht op social selling

Verschillen social selling en sales
Digitaal klantmanagement vanuit het DNA
De methodiek van het VAK-EI
Het digitale DNA op basis van de Social Selling Index
Ontwerp een persona voor persoonlijke content
De strategische stappen van de social selling strategie

3 SSI, DMU, ZMOT en de tactische invulling van de social selling mix

Van moment of truth naar de fasen van een klantreis
Van klantreis naar het team van decision makers
De tijdlijn van de decision makers

4 Personal branding, reputatiemanagement en meer traffic

Doelstelling: Personal branding en reputatiemanagement
De middelenmix personal branding en reputatiemanagement
De middelenmix en meer traffic op en met LinkedIn
De middelenmix en het algoritme

5 Thought leadership en Sponsored Content

De middelenmix voor thought leadership
De middelenmix: stappenplan Sponsored Content

6 Klantinformatie, engagement en communitybuilding

Doelstelling: klantinformatie, communitybuilding en meer engagement
De middelenmix voor meer klantinformatie en communitybuilding
De middelenmix voor meer engagement

7 Leadgeneratie

Doelstelling: Leadgeneratie
De middelenmix voor meer leads en nurturing
Connect! Hierbij een kortingscode voor een praktijksessie!
toelichtingHet praktische en handige Social Selling met LinkedIn is het eerste boek dat de nieuwe, wervende features van LinkedIn helder op een rij zet. Het kleurrijke leer- en managementboek geeft inzichten in het verbeteren van de vindbaarheid, het aantrekken van besluitvormers en het verstevigen van digitale, zakelijke relaties.
  1. Leg in mijn winkelwagen!

Meer boekennieuws op Facebook.