LinkedIn voor bedrijven

Omdat geen bedrijf meer zonde kan

Corinne Keijzer

 
 

paperback/ gebrocheerd: € 34.95: GRATIS verzending! (NL)

ISBN: 9789082190380, geïllustreerd, 290 blz., July 2019 UITVERKOCHT!

Uitgever: Some Books Uitgeverij

bewerkt door: Rik Keijzer

illustrator: Rik Keijzer

redactie: Tjerk Noordraven

beschrijving

Hoe profileer je jouw organisatie op de juiste manier op LinkedIn? De LinkedIn bedrijfspagina biedt veel kansen en mogelijkheden en past in veel organisaties goed binnen de marketingmix. Het sluit vaak perfect aan op het communicatieplan en is steeds vaker onderdeel van de contentstrategie. Het is een mooie aanjager voor je website maar ook een prachtig kanaal om prospects en klanten op de hoogte te houden van jullie werkzaamheden, projecten, successen en ontwikkelingen op gebied van producten en diensten.

Dit boek is een overzichtelijke en duidelijke handleiding boordevol tips en adviezen om (nog meer) succes te halen uit je LinkedIn bedrijfspagina.

ONDERWERPEN:

• Hoe profileer je jouw bedrijf op LinkedIn.
• Wat zijn de voordelen ten opzichte van het persoonlijke LinkedInprofiel.
• Hoe maak je je bedrijfspagina zichtbaar en vindbaar.
• Hoe creëer je goede updates, waar moet je op letten en hoe zorg je voor meer interactie.
• Hoe trek je meer volgers aan voor je bedrijfspagina en met welke content.
• Hoe zet je employee advocacy binnen je organisatie in, hoe laat je je medewerkers meewerken aan het genereren van meer bekendheid en uiteindelijk omzet.
• Welke vormen van adverteren zijn er, op welke doelgroepen kun je je advertenties richten en hoe maak je er effectief gebruik van.
• Hoe werkt campagnebeheer, welke statistieken kun je aflezen.
• Hoe profileer je je als werkgever en hoe bouw je aan een relatie met je toekomstige werknemers.
• Hoe kun je leren van je statistieken.
• Hoe zet je je website en andere kanalen in om je bedrijfspagina meer aandacht te geven.

Inkijkexemplaar:

Meer teksten en voorbeelden:

over de schrijver(s)Corinne Keijzer heeft zich in de afgelopen jaren volledig gespecialiseerd in social media marketing en -strategie, met tegenwoordig vooral de focus op LinkedIn. Met haar bedrijf Digital Moves werkt ze samen met andere ondernemers die ieder hun eigen expertise hebben op gebied van online media. Regelmatig wordt ze gevraagd als spreker, met name over het onderwerp 'social selling met LinkedIn', en daarnaast is ze bedreven in het geven van op maat gemaakte LinkedIn trainingen. Ze is officieel tot ambassadeur benoemd door LinkedIn en ze is auteur van honderden blogs, artikelen en meerdere boeken over social media. In 2017 is zij door een vakjury van de FOTY awards verkozen tot beste zzp'er in de categorie 'Coaching & Training' en in 2019 is zij in de finale bij de beste drie geëindigd op de dag van de zzp'er.inhoudsopgave- Hoe profileer je jouw bedrijf op LinkedIn.
- Wat zijn de voordelen ten opzichte van het persoonlijke LinkedInprofiel.
- Hoe maak je je bedrijfspagina zichtbaar en vindbaar.
- Hoe creëer je goede updates, waar moet je op letten en hoe zorg je voor meer interactie.
- Hoe trek je meer volgers aan voor je bedrijfspagina en met welke content.
- Hoe zet je employee advocacy binnen je organisatie in, hoe laat je je medewerkers meewerken aan het genereren van meer bekendheid en uiteindelijk omzet.
- Welke vormen van adverteren zijn er, op welke doelgroepen kun je je advertenties richten en hoe maak je er effectief gebruik van.
- Hoe werkt campagnebeheer, welke statistieken kun je aflezen.
- Hoe profileer je je als werkgever en hoe bouw je aan een relatie met je toekomstige werknemers.
- Hoe kun je leren van je statistieken.
- Hoe zet je je website en andere kanalen in om je bedrijfspagina meer aandacht te geven.
  1. Leg in mijn winkelwwagen!

Meer boekennieuws op Facebook.