Alles wat PR-bureau's je niet vertellen

Aaron Mirck

  Tip: stuur dit boek door naar iemand anders! 
Alles wat PR-bureau's je niet vertellen

paperback/ gebrocheerd: € 20.95: GRATIS verzending! (NL)

ISBN: 9789082108361, 148 blz., December 2020
Formaat: 21.0 (h) x 14.8 (b) x 1.4 (d) cm. Gewicht: 240 gram.

Uitgever: VMM Media

beschrijving

In dit boek vind je tal van praktische voorbeelden, succesvolle PR- cases en complete persberichten. Zo wordt de PR-theorie zo praktisch mogelijk gemaakt. Je ontdekt hoe snelgroeiende bedrijven als Inner Circle en Tentoo succesvol PR inzetten. Ook de PR-strategie van Sprout’s Startup van het Jaar Shypple vind je in dit boek.

“Dit boek leert je denken als een journalist. Dat is een vaardigheid die elke marketeer en ondernemer kan gebruiken in de 21e eeuw” - Remco Janssen, oprichter van Silicon Canals

“Een handige, compacte en vlotte handleiding voor PR. Free publicity hoeft helemaal niet ingewikkeld te zijn”- Patrick Kerssemakers, oprichter van fonQ en Dutch Founders Fund

“PR is voor Inner Circle het kanaal om op een geloofwaardige manier bekend te worden bij onze doelgroep. Dit boek bevat tal van tips en cases hoe je daarmee aan de slag gaat” - David Vermeulen, CEO Inner Circle

“PR is belangrijk voor de groei van tech-startups. In deze praktische PR-handleiding vind je veel tips, ook over hoe we Shypple met PR hebben gelanceerd” - Jarell Habets, oprichter van Shypple

“Een must-read voor elke ondernemer die de waarde inziet van communicatie. Door de ideeën toe te passen uit dit boek, heb je direct rendement. Een aanrader voor elk nieuwsgierig mens” – Ralph van Hessen, oprichter van Winkelman & Van Hessen en de Big Improvement Day.

Meer teksten en voorbeelden:

over de schrijver(s)Aaron Mirck is senior PR-consultant. Hij heeft ervaring met overheidscampagnes, corporate campagnes en PR voor tech- startups. In dit boek deelt hij zijn kennis over PR.
Expert op het gebied van PR. Hij schreef schreef zijn boek voor alle marketeers, communicatieprofessionals, growth hackers en ondernemers die hun organisatie bekender willen maken en meer willen leren over PR.

Mirck startte zijn carrière bij de journalistieke startup The Post Online. Daar leerde hij het vak van Mark Koster (Quote) en Bert Brussen (GeenStijl). Daarna maakte hij de overstap naar de ‘dark side van de journalistiek’ (de PR), om zijn journalistieke knowhow in te zetten voor bedrijven.

Bij PR-bureau exPRtease was hij betrokken bij campagnes van NIX18, de Donorweek, NederlandSchoon, Albert Heijn, de Rabobank en het NK Tegenwindfietsen. Bij Mediatic werkte hij onder meer voor Tentoo, ManpowerGroup en Equinix. Als freelance PR-consultant werkt(e) Mirck voor startups en tech-bedrijven als The Inner Circle, Shypple, Barqo, Travis, Volareo, Scanmovers, Deezer en 5miles. Mirck is bij meer dan 20 PR-lanceringen van startups betrokken geweest en hij verzorgde de PR voor de laatste twee winnaars van de prijs ‘Startup van het Jaar’ van Sprout.

Als oprichter van Presscloud is het Mirck’s missie om ervoor te zorgen dat bedrijven aan de slag kunnen met PR zonder dat ze daarvoor afhankelijk zijn van een PR-bureau. Met dit boek draagt hij zijn kennis over. In de software van Presscloud vinden organisaties alle relevante Nederlandse journalisten, handige verzendmodules en een online omgeving voor alle nieuwscontent. Presscloud is de meest complete PR-software in Nederland. De combinatie van kennis (zoals dit boek) en software stelt organisaties in staat om alles uit hun PR-mogelijkheden te halen, zonder daar een PR-bureau voor nodig te hebben.
  1. Leg in mijn winkelwagen!

Meer boekennieuws op Facebook.