Modellen voor Marketing Insights

uit de beroepspraktijk van consumentengedrag, marktonderzoek en analytics

Anita Cox; Erik de Kort; Norbert Scholl

 
 
paperback/ gebrocheerd: € 34.50: GRATIS verzending! (NL)
ISBN: 9789081923323, May 2019
Formaat: 24.4 (h) x 15.7 (b) x 1.5 (d) cm. Gewicht: 369 gram.

Uitgever: Clou, for Marketing, Inform. en Research

beschrijving

Modellen voor Marketing-Insights is het eerste overzicht van de belangrijkste modellen voor consumentengedrag, marktonderzoek en digital analytics in Nederland. Dankzij die modellen kunnen we bij complexe marketingvraagstukken snel tot de kern van een probleem komen en slagvaardig advies geven, of gericht onderzoek opzetten voor de ontwikkeling van effectief beleid.

Aan de hand van Kotlers planningsproces en op basis van echte vragen uit de marketingpraktijk, kunt u snel doorbladeren naar een specifieke marketingvraag en inzicht krijgen in het model dat antwoord geeft op die vraag en de context waarin het model wordt gebruikt. Zo kunt u een gefundeerde keuze maken, gesteund door praktische tips & tricks voor de toepassing. Meer informatie is te vinden op www.mi-modellen.nl.

Door het overzicht, de structuur en samenhang die dit boek biedt, vormt
Modellen voor Marketing-Insights een waardevol startpunt voor onderzoeksprojecten tijdens de studie en in de beroepspraktijk.
De auteurs, Anita Cox, Erik de Kort en Norbert Scholl, hebben alledrie jarenlange beroepservaring in de marktonderzoekpraktijk aan bureauzijde en in het HBO-onderwijs. Ze zijn actief binnen de MOA, Expertise Center voor Marketing-Insights, Onderzoek & Analytics.

‘Leg dit boek op een zichtbare plek als je aan het werk bent of aan het
studeren, zodat je een hulplijn bij de hand hebt.’ Marlies Sandee, Voorzitter Landelijk Opleidingsoverleg Commerciële Economie.

‘Dit boek is niet per se een boek voor de (aankomende) marktonderzoeker of customer insights-manager, maar voor iedereen die de markt en de klant wil leren begrijpen. Om zo de juiste basis te creëren om succesvol te innoveren en te ondernemen.’ Gerrita van der Veen, Directeur HU Kenniscentrum Economisch sterke en creatieve stad/Lector Marketing & Insights.

Inkijkexemplaar:

Meer boekennieuws op Facebook.

ingezonden mededeling: