Hoe pak je een oen zijn poen

de psychologie van het overtuigen

L. Pot

  Tip: stuur dit boek door naar iemand anders! 
Hoe pak je een oen zijn poen

paperback/ gebrocheerd: € 12.50

ISBN: 9789077881545, geïllustreerd, 144 blz., May 2009
Formaat: 16.6 (h) x 11.5 (b) x 1.1 (d) cm. Gewicht: 138 gram.

Uitgever: Haystack, Uitgeverij

illustrator: A. Snoei

beschrijving

Hoe kun je mensen overhalen om meer geld uit te geven dan ze van plan zijn? Waarom is ook bij sales het voorspel zo belangrijk? En waarom vergeet je de titel van dit boek nooit meer?

Op deze en nog veel meer vragen vind je het antwoord in dit boek. Hoe pak je een OEN zijn POEN bevat verbluffende resultaten van sociaal-psychologische experimenten, vertaald naar de marketing- en salespraktijk van alledag.

Wie denkt dat mensen een vrije wil hebben, weet na het lezen van dit boek wel beter. In werkelijkheid laten de hersenen van elke consument zich moeiteloos beïnvloeden door verkopers en marketeers. Lees dit boek en ontdek hoe je mensen met enkele eenvoudige psychologische vuistregels voortaan efficiënt van hun geld kunt scheiden.

Auteur Leo Pot is succesvol manager, marketingdeskundige en schrijver van het enthousiast ontvangen managementboek 'Kunst in zaken' (2006) en van 'Hoe pak je een oen zijn poen' (2009).

  1. Leg in mijn winkelwagen!

Meer boekennieuws op Facebook.