Hospitality uitvoeren niveau 3 en 4

C. Bakker

 
 

paperback/ gebrocheerd: € 25.50: GRATIS verzending! (NL)

ISBN: 9789037231526, geïllustreerd, November 2015
Formaat: 29.7 (h) x 20.9 (b) x 0.7 (d) cm. Gewicht: 251 gram.

Uitgever: Edu'Actief

serienaam/reeks: Klantgericht

redactie: F. de Esch

beschrijving

Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4.

Bij het werk in de retail staat de klant centraal. Je hebt het dan over klantvriendelijkheid en klantgerichtheid. Je spreekt ook wel van hospitality of gastvrijheid. Hospitality heeft aan de ene kant te maken met de klant. Hoe spreek je die aan? Hoe voelt hij zich welkom? Aan de andere kant heeft het ook met de winkel te maken. Is die aantrekkelijk, opgeruimd en schoon?

Inkijkexemplaar:

  1. Leg in mijn winkelwwagen!

Meer boekennieuws op Facebook.